SAVE EGALEO

Τα μέλη της Επιτροπής Σωτηρίας του Αιγάλεω Α.Ο. (2009-10)

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Ο απίστευτος άθλος του Νίκι Λάουντα

Γεννημένος στις 22 Φεβρουαρίου του 1949 στη Βιέννη, ο Αυστριακός οδηγός της Formula 1 Νίκι Λάουντα αποτελεί παράδειγμα θάρρους, αποφασιστικότητας και επιμονής. Παρά τις σφοδρές αντιδράσεις του οικογενειακού του περιβάλλοντος που τον ήθελε μακριά από κάθε ριζοσπαστισμό, ο Λάουντα ασχολήθηκε με το μηχανοκίνητο αθλητισμό από μικρός. Αρχικά σαν οδηγός μοτοσυκλετών και στη συνέχεια ως επαγγελματίας των rally. Μετά από αρκετές δυσκολίες που συνάντησε στην αρχή της καριέρας του τελικά το 1974 εντάχθηκε στο team της Ferrari, με την οποία έμελλε να σημειώσει πολλές επιτυχίες. Ένα χρόνο αργότερα (1975) αναδείχθηκε για πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής. Το επόμενο έτος αποδείχθηκε καθοριστικό τόσο για τον ίδιο, όσο και για την πορεία του. 




Μετέχοντας στο Γερμανικό Grand Prix του Νίρμπουργκρινγκ στις 1 Αυγούστου του 1976, το αμάξι του ξέφυγε από την πίστα και, ύστερα από σφοδρή πρόσκρουση πάνω στα προστατευτικά κιγκλιδώματα, τυλίχθηκε αστραπιαία στις φλόγες! Ο Λάουντα κινδύνεψε να καεί ζωντανός, αλλά η ψυχραιμία του και η άμεση επέμβαση των σωστικών συνεργείων του έσωσαν τη ζωή. Ωστόσο οι φλόγες είχαν ήδη προλάβει να κάψουν τα μαλλιά του και να του σημαδέψουν το πρόσωπο. 



Σε πείσμα όλων των προβλέψεων και μετά τη μερική αποκατάσταση των χαρακτηριστικών του ύστερα από πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε, ο Λάουντα επέστρεψε στους αγώνες σε λιγότερο από 6 εβδομάδες! Η σταδιοδρομία του συνεχίσθηκε ανεπηρέαστη από το δυσάρεστο συμβάν και άλλοι δύο τίτλοι πρωταθλητή (1977, 1984) ολοκλήρωσαν το πλούσιο "παλμαρέ" των επιτευγμάτων του. 



Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι δεν επεδίωξε περαιτέρω βελτίωση της μορφής του προσώπου του, προκειμένου αυτό να αποτελεί προειδοποιητικό παράδειγμα του πόσο επικίνδυνο είναι το σπορ που υπηρέτησε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η «κατάρα» της Formula 1

  Μ. Σουμάχερ Μοιραία παιχνίδια της τύχης σκιάζουν τον ορίζοντα του πιο δημοφιλούς μηχανοκίνητου σπορ. ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης...