Στις 29 Μαΐου του 1977 το Αιγάλεω νίκησε μέσα στα Λιόσια με 2-1 τον τοπικό
Ολυμπιακό (που είχε προηγηθεί στο σκορ) για την 35η αγωνιστική του
πρωταθλήματος Νότου στη Β’ Εθνική κατηγορία, χάρις σε τέρματα του Πέτρου Βενέτη
και του Μιχάλη Κωνσταντίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου