SAVE EGALEO
Τα μέλη της Επιτροπής Σωτηρίας του Αιγάλεω Α.Ο. (2009-10)
Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011
Αναξιόπιστη η "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ"!
Κοντεύουν τέσσερα χρόνια από τη στιγμή που εκαινιάστηκε ο σταθμός ΜΕΤΡΟ "Αιγάλεω" και η κατάσταση του περιβάλλοντα χώρου παραμένει "τριτοκοσμική", με την αδιαμόρφωτη πλατεία, τα αναξιοποίητα αρχαιολογικά ευρήματα της επιφάνειας, τις λαμαρίνες, την έλλειψη δενδροφύτευσης κ.λ.π.
Είναι απαράδεκτο για πολιτισμένη χώρα να μην μπορούν οι κάτοικοί της να απολαύσουν στη σωστή τους μορφή τα απαραίτητα δημόσια έργα που έχουν χρυσοπληρωθεί με τον ιδρώτα και τον κόπο τους.
Ειδικά στην πόλη μας, οι δημότες ταλαιπωρήθηκαν επί σειρά ετών έως όπου αποκτήσουν το δικό τους σταθμό του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου (θυμίζουμε ότι η μελέτη ξεκίνησε το 1996). Επέδειξαν δε, ιώβειο υπομονή -ιδιαίτερα οι επαγγελματίες-με την τεράστια υποβάθμιση που υπήρξε από το εργοτάξιο της κατασκευάστριας εταιρείας, από το 2000 μέχρι και την περάτωση των υπόγειων εργασιών.
Όπως όλοι περίμεναν, το αποτέλεσμα θα έπρεπε να αποζημιώσει τους πάντες για εκείνη την πολυετή ταλαιπωρία.
Ωστόσο η "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΕ" ("ΑΜΕΛ ΑΕ") ουδέποτε ανταποκρίθηκε -όπως διαπιστώνουμε τόσα χρονιά- στις πλέον στοιχειώδεις υποχρεώσεις της.
Διαφώνησε με τη δημοτική αρχή για το θέμα της δενδροφύτευσης, ενώ δεν τοποθέτησε ως όφειλε ειδικό στέγαστρο για τα αρχαία που έχει φέρει στο φως η σκαπάνη, τα οποία και παραμένουν κρυμμένα από άθλιες μεταλλικές περιφράξεις.
Δε θέλουμε να δεχτούμε ότι το Αιγάλεω τυγχάνει τέτοιας αντιμετώπισης διότι ανήκει σε μη "αριστοκρατικό" διαμέρισμα της πρωτεύουσας. Σαν υπεύθυνοι και ενεργοί πόλίτες διεκδικούμε το αυτονόητο, το δικαίωμά μας δηλαδή να ζούμε και να εργαζόμαστε σε ένα περιβάλλον αξιοπρέπειας και ισονομίας.
Παραθέτουμε τέλος, ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα του ηλεκτρονικού απαντητικού μηνύματος που είχαμε δεχθεί σε παλαιότερη διαμαρτυρία μας προς τους υπευθύνους της Εταιρείας:
"...η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ αποδίδει στο κοινό της πόλης τους υπό κατάληψη χώρους το συντομότερο δυνατόν, δηλαδή αμέσως μόλις το επιτρέψουν οι κατασκευαστικές εργασίες του έργου και σχεδόν πάντα αναβαθμίζει σημαντικά την αισθητική των κοινοχρήστων χώρων (πλατείες, πάρκα, κ.λ.π.) πριν τους αποδώσει ξανά στους κατοίκους και επισκέπτες της πόλης.
Με εκτίμηση,
Χάρης Τσιματζής "
Τα σχόλια δικά σας...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «κατάρα» της Formula 1
Μ. Σουμάχερ Μοιραία παιχνίδια της τύχης σκιάζουν τον ορίζοντα του πιο δημοφιλούς μηχανοκίνητου σπορ. ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης...
-
Η αρχική 11άδα του Αιγάλεω στο νικηφόρο αγώνα της 6ης Νοεμβρίου 1977. Στο μέσον (κάτω) ο σκόρερ Μανώλης Φοράκης.
-
Παναιτωλικός 1975 (φωτό: Ιστολόγιο "Ζείδωρον") ( του Νίκου Δημ. Νικολαίδη ) Έχουμε ήδη κάνει λόγο για τις απαρχές του π...
-
Μ. Σουμάχερ Μοιραία παιχνίδια της τύχης σκιάζουν τον ορίζοντα του πιο δημοφιλούς μηχανοκίνητου σπορ. ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης...
Πολύ εύστοχο άρθρο.Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ πασχιζει να φτιαξει εμβολιμους σταθμους σε περιοχες που αρχικα το ειχαν αρνηθει (βλ.Χολαργό και Αγία Παρασκευή) και σε περιοχές όπου οι επιβάτες είναι πολλαπλάσιοι, άρα και τα οικονομικά έσοδα πολλαπλάσια, αδιαφορεί προκλητικά να προσφέρει τα στοιχειώδη και υποχρεωτικά.Μπορεί να ζούμε στο υποβαθμισμένο Αιγάλεω αλλά η σκέψη μας και η νοημοσύνη μας είναι αρκετά αναβαθμισμένες για να ανεχτούμε αυτή τη κοροιδία.ΩΣ ΕΔΩ!
ΑπάντησηΔιαγραφή