Η Οδοντιατρική Σχολή Πρωταθλήτρια!

Τα μέλη της ποδοσφαιρικής ομάδας της Οδοντιατρικής Σχολής της Αθήνας, που κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα της σεζόν 1987-88. Το στιγμιότυπο έχει ληφθεί ακριβώς μετά από τη βράβευσή τους, που έγινε στην κεντρική αίθουσα τελετών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Πρόσθετη δήλωση του κ. Χρήστου Κωνσταντακόπουλου

Η περίπτωση του Κώστα Παπουτσή, δίχασε, από ότι φαίνεται τους οπαδούς της ομάδας

Πρόσθετη δήλωση σε αυτήν που δημοσιεύσαμε το Σάββατο 18 Ιουνίου, μας απέστειλε ο κ. Χρήστος Κωνσταντακόπουλος:

Με αφορμή σχολιό μου, γυρω απο το θεμα που εχει προκυψει με τον Παπουτση και το οποίο δεν έγινε, όπως φαίνεται κατανοητό , όσον αφορά το νόημα που προσδοκούσε να στείλλει , ίσως γιατι στη σημερινή εποχή , έχουν χαθεί οι αξίες, εχω να προσθεσω , τα ακολουθα



1. Δεν είχα κατηγορηματικά, κανένα σκοπό να επιπλήξω τη διοίκηση και προσωπικά τον κ. Γιανναράκη , με τον οποίο γνωρίζομαι άλλωστε φιλικά πολλά χρόνια και θεωρώ πως το τόλμημα του να αναλάβει τα ηνία της ομάδας - όπως έκανε πέρυσι τέτοια εποχή ο κ. Τριδήμας -΄πρέπει να ενθαρρυνθεί και να ενισχυθει οικονομικά , τόσο απο το φίλαθλο , όσο και απο τον εμπορικό κόσμο της πόλης, αλλα και το δήμο.


2. Σαν ανθρωπος που εκτιμώ τις αξίες και έχω μάθει να μην είμαι αχάριστος και αδιάφορος ακόμα και σε όσους με πληγώνουν με το φέρσιμό τους, εξέφρασα την άποψή μου , εκτιμώντας πως παίκτες με την ανεκτίμητη προσφορά , στην ομάδα , σαν τον Παπουτσή , πρέπει να ανταμοίβονται και όχι να φεύγουν απο την ομάδα , πόσο μάλιστα , όταν έβαλλαν ένα λιθαράκι για να τερματίσει τελικά η ομάδα τρίτη , απο τελευταία που ήταν. Μάλιστα το πόσο ανθρώπινη και ανιδιοτελώς , ήταν η γνώμη μου , φαίνεται προφανώς απο το κάλεσμα που απεύθυνα στον κ. Γιανναράκη , να κάνει ότι είναι δυνατόν να τον κρατήσει . Αν εγώ ήμουν αντίθετος προς τα πεπραγμένα του κ. Γιανναράκη , δε θα επιχειρούσα να του απευθύνω έκκληση.


3. Έπειτα απο ορισμένες αντιδράσεις , που είναι αλήθεια , ότι με έκαναν και έψαξα πιο πολύ το θέμα , πληροφορήθηκα , ότι ο Παπουτσής , αν και είχε συμφωνήσει αρχικά και πήρε και προκαταβολή , στη συνέχεια αναίρεσε , γιατί προφανώς επιθυμεί να πάει στο Μανδραϊκό , όπου συνδέεται φιλικά με τον προπονητή. Αν κάτι τέτοιο ισχύει ,όπως και το ότι είχε κάνει κάποια προφορική συμφωνία, εδώ και δύο μήνες ,με το Μανδραϊκό, τότε ευθαρσώς δηλώνω , ότι η διοίκηση του Αιγάλεω , δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο , απο το να μην υπολογίζει πια αυτόν τον πολύ καλό ποδοσφαιριστή και φυσικά δεν μπορεί να ευθύνεται για την πιθανή συμφωνία του , με το Μανδραϊκο.


4. Αγκαλιάζω την προσπάθεια του κ . Γιανναράκη και ο ίδιος το γνωρίζει αυτό , αφού είμαι ένας απο αυτούς που του το έρριξαν και ως ιδέα- προσοχή, δεν είμαι αυτός που τον έπεισε τελικά- μιλώντας μαζί του , στην Κηφισιά , στο νικηφόρο παιχνίδι με τον Ελπιδοφόρο. Ειμαι δε πρόθυμος να βοηθήσω σε οτιδήποτε , αν μου ζητηθεί, όπως έκανα πάντα , όσον αφορά το Αιγάλεω.


Κλείνοντας θα ήθελα να υπενθυμήσω σε όσους καχύποπτους και φαρμακόγλωσσους , ότι συμπαρίσταμαι τόσα χρόνια, ανιδιοτελώς στην ποδοσφαιρική ομάδα του ΑΙΓΑΛΕΩ, σε βάρος της εργασίας μου , αλλά και της ηρεμίας μου , Και μόνο το ότι θέλησα και κατόρθωσα να παρακολουθώ κάθε Κυριακή , τρέχοντας στα Μέγαρα , στην Πάτρα και την Κόρινθο , την ομάδα με τις ρόζ εμφανίσεις, λέει πολλά, σε όσους θέλουν να καταλάβουν. Θα αναρωτηθούν κάποιοι γιατί παρόλα αυτά , εξακολουθώ ακόμα να μοχθώ , ανιδιοτελώς , για την προβολή αυτής της ομάδας, ( και το κάνω έμπρακτα αυτό ),που με έχει γεμίσει με τόσες πια αναμνήσεις , η απάντηση είναι μια: ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.

1 σχόλιο:

  1. simfonw an kai i gnwmi mou einai oti den eprepe na ginei tosos doros ... telos pantwn exei se polla simeia dikio

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρωτοπόροι Έλληνες Οικολόγοι

  Άγις Θέρος (εφ. ΤΟ ΒΗΜΑ, 22.4.1961) ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης ) Τα σημερινά προβλήματα της μόλυνσης του περιβάλλοντος (τρύπα τ...