Η Οδοντιατρική Σχολή Πρωταθλήτρια!

Τα μέλη της ποδοσφαιρικής ομάδας της Οδοντιατρικής Σχολής της Αθήνας, που κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα της σεζόν 1987-88. Το στιγμιότυπο έχει ληφθεί ακριβώς μετά από τη βράβευσή τους, που έγινε στην κεντρική αίθουσα τελετών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Τι σημαίνει για μένα ο Ρόυ;


(Του Νίκου Δημ. Νικολαΐδη)

Ένας σέντερ-φορ ο οποίος πάντοτε βρίσκει την ιδανική λύση μέσα στο γήπεδο. Χαρισματικός σκόρερ και σπουδαίος αθλητής, που ακόμη ξεπηδά μέσα από τις κιτρινισμένες σελίδες του περιοδικού «Ζαγκόρ» αλλά και τα αντίστοιχα τεύχη απ’ το «Αγόρι». 

Μια ποδοσφαιρική ιστορία που σημάδεψε την εφηβεία μου. Με δίδαξε ήθος, εντιμότητα, ειλικρίνεια, θάρρος, σεβασμό στον αντίπαλο, πίστη για την επιτυχία.


Μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω το σχεδιαστικό μου ταλέντο και να δημιουργήσω κι εγώ χρόνια αργότερα, το πρώτο μου κόμικ. Είμαι ευγνώμων στους συντελεστές της σειράς διότι μέσα από το έργο τους πήρα έμπνευση, γνώρισα νέους φίλους όπως το Στράτο Καββάδα απ’ τη Χίο και το Νίκο Πίκουλα απ’ την Κέρκυρα και εντέλει, έγινα καλύτερος άνθρωπος. 

Ρόυ Ρέης, σ΄ευχαριστώ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωτοπόροι Έλληνες Οικολόγοι

  Άγις Θέρος (εφ. ΤΟ ΒΗΜΑ, 22.4.1961) ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης ) Τα σημερινά προβλήματα της μόλυνσης του περιβάλλοντος (τρύπα τ...