Η Οδοντιατρική Σχολή Πρωταθλήτρια!

Τα μέλη της ποδοσφαιρικής ομάδας της Οδοντιατρικής Σχολής της Αθήνας, που κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα της σεζόν 1987-88. Το στιγμιότυπο έχει ληφθεί ακριβώς μετά από τη βράβευσή τους, που έγινε στην κεντρική αίθουσα τελετών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ένα μικρό λιθαράκι...



Εδώ και λίγες μέρες έχω ξεκινήσει μια προσπάθεια για τη συγγραφή της ιστορίας της πόλης μας, εν είδη λευκώματος με κείμενα και εικόνες από το προσωπικό μου αρχείο και πηγές αναφοράς όλα σχεδόν τα βιβλία που έχουν εκδοθεί με θέμα το ΑΙΓΑΛΕΩ.

Θα ήθελα να σας παροτρύνω να μου προσφέρετε πληροφοριακό υλικό που αφορά σε δραστηριότητες αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων, αλλά και σε κάποια ιδιαίτερα σημεία και στέκια της πόλης, όπως διάφορες ιστορικές επιχειρήσεις και μαγαζιά που θα ήταν σωστό να περιληφθούν στο πόνημα αυτό.
Ακόμη, μαθητικές δραστηριότητες κια δράσεις θα έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην εργασία μου.

Με σεβασμό στις δουλειές που προηγήθηκαν της δικής μου και με γνώμονα την αγάπη μου για αυτό τον τόπο, θα πορευτώ, ελπίζοντας να συνεισφέρω ένα μικρό λιθαράκι στην τοπική μας ιστοριογραφία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια για την ιδέα και για το τόλμημα.
    Εύχομαι να ολοκληρώσεις την συγγραφή και γρήγορα να την δούμε να εκδίδεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρωτοπόροι Έλληνες Οικολόγοι

  Άγις Θέρος (εφ. ΤΟ ΒΗΜΑ, 22.4.1961) ( Γράφει ο Νίκος Δ. – Θ. Νικολαΐδης ) Τα σημερινά προβλήματα της μόλυνσης του περιβάλλοντος (τρύπα τ...